loading...
منتظران حضرت مهدی (عج)
سعید بازدید : 16 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

دستمو بگیر 

نزار اشتبا برم جز در خونت تو بگو کج برم این قرارتم ای همه قرار من

توبی کسیام عشق تو سوار من 

عشق اول وآخرمن  سایه ی تو رو سرمن ای همه ی باور منای کس وکارم آ

 به تومدیونم به همه عاشق کشیات میزاره دل سر به هوات تا تورو دارم آ

 

جای تو توی دل شکستس اسمت کلید همه ی درای بستس 

وقتی دلم از زندگی سیره یاد تومرهم واسه ی دلای خستس

 

من سرگردونو ببین اشکای پنهونو ببین غربت مهمونو ببین تو پناهم باش

دستای خالیمو ببین بی پرو بالیمو ببین گرفتاریمو ببین

تکیهگاهم باش

این چن روز خیلی خدا خدا میگم نکنه بعضیا رو ازش بیشتر دوس داشته باشم خدایا ببخشم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 36
  • بازدید کلی : 1,416
  • کدهای اختصاصی